26 marca 2009

Starych ludzi powinno się zamykać

Niestety, taka prawda, ale starzy ludzie to samo zło. Większość czytelników tego bloga jest młodych, więc raczej się zgodzicie. A jeżeli nie, to nie musicie czytać.

Starych ludzi powinno się zamykać z wielu powodów. Szczególnie teraz, w "dobie kryzysu", gdyż zabierają młodym, sprawnym ludziom pracę. Młody mógłby szybciej i lepiej zrobić to samo, nawet za takie same pieniądze. Oczywiście, są zawody gdzie starzy ludzie są potrzebni - księża, babcie klozetowe, żołnierze-samobójcy czy pachołki przeprowadzające dzieci przez pasy.

Po drugie, przez nich młodzi nie mogą spokojnie zachorować, gdyż tworzą gigantyczne kolejki do lekarzy, wszelkiego typu. Jedynie seksuologowie mają w miarę spokój, bo starym i tak nie staje więc nie ma o co pianę bić :)

Po trzecie - niedługo umrą i jakimś cudem chcą jak najwięcej ludzi pociągnąć za sobą. Szczególnie widać to na drogach, gdy pan w kapelusiku lub pani w bereciku jedzie swoim Fiatem Cienkocienko przed siebie, bez świateł, zapominając o kierunkowskazach i mając na liczniku 30km/h mniej niż jest dozwolone. Skręcając zwiedzają wszystkie możliwe pasy i uwielbiają hamować w miejscu. Poza tym, nie słuchają głośno muzyki, więc w ogóle nie słychać że nadjeżdżają.

A Wy, gdzie widzicie że starzy ludzie są już niepotrzebni, bądź - o zgrozo - potrzebni? :)

26 komentarzy:

  1. Hola, hola, ktoś się tu chyba zagalopował. Owszem na ulicach nie powinno ich być, powinni zabierać im prawko. Owszem w pracy może i w wielu miejscach siedzą już niepotrzebnie, ale do tej swojej marnej emeryturki gdzieś chyba muszą dociągnąć? Nie wspomnę, że teraz jesteśmy piękni i młodzi, ale za jakiś czas już tylko piękni - i co wtedy z nami? Ciekawe jak będą nas traktować i jak wtedy będziemy oceniać rzeczywistość?

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz takie nowoczesne-ekonomiczne podejście do życia. Aby zmniejszyć kolejki może lepiej postarać się samemu nie chorować. W ogóle to czuje w tej notce jakąś prowokację... . Przede wszystkim to od starszych ludzi, nie od wszystkich, możemy dowiedzieć się sporo o życiu. Ale gdy osoba starsza jest faktycznie zagrożeniem to można prosić dla niej o śmierć przecież to nic złego (w mojej wierze). Mam tu na myśli zagrożenia duchowe.
    Andrzej

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślisz o Sobie? Czy aż tak bardzo boli Cię Twój wiek ? :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie nie. Wszyscy wiedzą że jestem wiecznie młody.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czysty egoizm którym się kierujesz pisząc te bzdury przyprawia nie tylko mnie podejrzewam o chęć zrobienia Ci krzywdy..Dawno nie czytałem czegoś o tak zamkniętych horyzontach na wszystko poza własne niewyleczone ego i o zgrozo o ile jest więcej takich sierot które brak możliwości znalezienia znalezienia pracy tłumaczą tym że ich rynek jest zabierany przez starsze osoby, to przyszłość tego kraju naprawdę może być nie ciekawa..zamiast pisać te nonsensy zastanów się nad sobą bo być może jakieś dziecko o nieukształtowanych poglądach weźmie to za fakt nie biorąc pod uwagę że napisał to baran bez szacunku do historii i ludzi ją tworzących.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dyskusja robi się ciekawa :) Wydaje mi się, że mam prawo do swojego zdania i nie narzucam go nikomu. Przedstawiłem mój punkt widzenia. I jeżeli jakieś "dziecko o nieukształtowanych poglądach" przeczyta to i nie zrozumie o co mi chodzi - no cóż. Nie mój problem, bardziej tych, którzy nie potrafią ukształtować jego poglądy. A jak już coś narozrabia - to zapytam wtedy - "a gdzie byli rodzice?". Zgodzisz się pewnie, że internet nie jest źródłem wychowywania - szczególnie blogi takich baranów bez szacunku do historii jak ja. Prawda?

    OdpowiedzUsuń
  7. Internet nie jest książką, ale w tych czasach jest podporą wielu młodych, rozwijających swój światopogląd ludzi, hym warto się zastanowić zanim się napisze coś co może ich zdeprawować. Dobrze że się przyznajesz że jesteś baranem :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Cytowałem. Jestem takim samym baranem jak Ty czy ów Anonimowy

    OdpowiedzUsuń
  9. oh, dobrze że ja tu tylko gościnnie bo enteligiencją tu nie powiewa... phi

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się wydaje że komentatorzy są tu jednak inteligentni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda nawet to komentować... :/ ultimate.chance ma racje inteligencją na tym blogu to nie powiewa... i owszem Muchar - tylko komentatorzy są tu inteligentni

    OdpowiedzUsuń
  12. A może zwyczajnie wystarczy zrozumieć tekst?

    OdpowiedzUsuń
  13. a nie dziwi Cię to że tylko Ty go "rozumiesz"?

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem jak na podstawie kilku komentarzy wyciagnelas taki wniosek, ale ok.

    OdpowiedzUsuń
  15. właśnie na podstawie komentarzy dałam rade wyciągnąć ten wniosek :]
    a tak swoją drogą to z tego co czytam (i pewnie większość czytelników się ze mną zgodzi) jesteś megalomanem...

    OdpowiedzUsuń
  16. tekst jest bardzo kontrowersyjny, więc może autor chciał nas tylko sprowokować?

    OdpowiedzUsuń
  17. wychodzi na to że chce nas prowokować każdym tekstem...
    chce zwrócić na Siebie uwagę?

    OdpowiedzUsuń
  18. Megalomanem? Zwyczajnie nie mam kompleksów. Nie mam powodów by je mieć. To nic złego. Ale to nie temat tej notki.

    Poza tym, najwyraźniej Ci sie to podoba, skoro czytasz. ;-)

    A jeszcze nikt nie próbował mnie przekonać że moje zdanie jest niesłuszne. Same ataki.

    OdpowiedzUsuń
  19. czytam bo lubie się śmiać :) taka pogodna ze mnie dziewczyna :)
    Ataki powiadasz...?chyba tylko Ty to tak odbierasz.
    ja odbieram za to Twoją postawę jako wrogą/atakującą

    dobrze, nie masz kompleksów - to super - ale to chyba nie zdrowe :/
    a jesteś choć świadom Swoich wad? i tego że nie jesteś idealny?

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak, jestem świadom. I tak, pracuje nad nimi. Wiem że nie jestem idealny. W historii ludzkości jak do tej pory jedna osoba była idealna.

    I tak, nie mam ochoty mówić cokolwiek więcej o sobie. To moja prywatna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  21. przecież pisząc bloga i tak w pewnym stopniu obnażasz Swoją prywatność...i nagle hamulec? czego się wstydzić skoro czytelnicy i tak nie wiedzą kim jesteś, jak wyglądasz itd. chyba trochę się boisz szczerej rozmowy o uczuciach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tylko w pewnym stopniu. Lubisz sie obnazac publicznie? Rób to. Ja sam będę decydował co tu umieszczam.

    OdpowiedzUsuń
  23. i kto tu atakuje?
    a robić będę to na co mam ochotę :) zresztą jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  24. oj Muchar, Muchar przecież nikt Cię nie atakuje a Ty jak zwykle...nie wiem co w tej Twojej głowie siedzi, ale chyba nigdy jej nie opuści :}

    OdpowiedzUsuń