7 lipca 2009

Pytania jakich nie wolno zadawać Cz2

Zeszłym razem były pytania które Panie lubią zadawać Panom (niepotrzebnie w zasadzie), a teraz odwrotnie - co my, mężczyźni lubimy pytać swoje luby, na które odpowiedź jest jasna. I tu właśnie nie przychodzi mi nic do głowy...

Gdzie mam skarpetki/spodnie/koszulę?
Facet ma w swojej naturze to, że nie przykłada chyba zbyt wielkiej wagi do tego gdzie coś powinno być. Liczy na to, że jego kobieta to ogarnia - czemu tak jest? Nie wiem. Wiele razy coś gubiłem i wiele razy jeden telefon wystarczył abym to znalazł.

Ile za to dałaś?
Po co pytać? Wiadomo że było na przecenie, w dodatku większe opakowanie i jest to niezwykle potrzebne. I powiem Wam, że nie ma w ogóle co dyskutować, bo na ogół tak właśnie jest.

Mogę iść z chłopakami na piwo?
Pewnie że możesz. Przecież Ci nie zabroni. A będzie tam Janusz? Tak? Acha... A co będziecie robić? Tak? Acha... Oczywiście wyolbrzymiam to. Ale na 99% odpowiedź brzmi że możesz.

Może dzisiaj kolacje zjemy w restauracji?
Nie pytaj nawet. Bierz ją za rękę i idź. Ja pitole... I nie, nie może to być Burger King czy inne KFC. Restauracja, baranie.

Jeżeli znacie jeszcze jakieś - chętnie poznam, wpiszcie w komentarzach.

Jest natomiast całe mnóstwo pytań, które powinny padać, ale nie padają. Oto kilka z nich.

Czy to nowa fryzura/kreacja?

Która z Was nie miała tak, że cały dzień, podczas nieobecności swojego męża, kochanka, faceta, brata (?) robiłyście sobie włosy - czy to farbowanie, czy jakieś upięcie - cokolwiek. A Wasz luby przychodzi do domu, rzuca z progu "hej", siada na kanapie, lewa ręka w spodnie, prawa na pilocie i nic... A Wy stoicie tak w tym wejściu i czekacie aż zauważy. No niestety, przyznam się, że u mnie musi zajść drastyczna zmiana np. koloru włosów abym to zauważył. Typu blondynka -> brunetka -> ruda. Bo zmiana w stylu mahoń -> ciemny dąb -> ciemny brąz umknie mojej uwadze. Zawsze.

2 komentarze:

  1. Przepraszam za spóźnienie, ale sobie biegałem. Jak ktoś chce zobaczyć jak, niech klika: http://tiny.pl/hhh31

    OdpowiedzUsuń