19 czerwca 2010

Forum użytkowników Q7

Chciałem skorzystać z okazji i zareklamować forum miłośników Audi Q7. Nie wspominałem o tym, ale mam zamiar przesiąść się ze swojej A3 do Q7 i chciałbym to zrobić jak najszybciej. Szukając informacji o tym samochodzie, niczego sensownego nie znalazłem (oprócz suchych zestawień etc.). Brakuje mi takich akcentów jak klub miłośników A3. Dlatego też postanowiłem stworzyć forum, na którym będzie można poznać innych współużytkowników tudzież współmiłośników Audi Q7.

Zapraszam do zarejestrowania się na forum - głównie w celu zrobienia nieco ruchu. Jest też post z ulotkami do wydrukowania, które możecie wydrukować i wtykać za wycieraczki wszystkich napotkanych Q7 na drodze (oczywiście podczas postoju - nie ma sensu ich gonić...).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz