14 czerwca 2010

Wybory prezydenckie 2010

Szanowni obywatele - niebawem, bo już w najbliższy weekend będą otwarte urny. Nie, nie urny z prochami, więc nie będzie na co popatrzeć, ale urny do których będzie można samemu coś dołożyć. Wiem że wielu z Was nie chce iść do głosowania, bo „mój głos się nie liczy”. Czyżby?

Powiem Wam tak - nie idźcie na głosowanie, bo wielu z Was i tak będzie głosować na tych, którzy w rankingach są na dwóch pierwszych miejscach - bo przecież głos oddany na innego kandydata, to głos stracony... Tak więc, siedźcie sobie w domku, obserwujcie wieczór wyborczy, cieszcie się zwycięstwem osoby, na którą nie zagłosowaliście, albo zagłosowaliście, bo ma świetny PR w telewizji etc. itd.

A ja wstanę rano, pojadę na wybory i zagłosuję na frakcję, na którą głosuję przy każdych wyborach od wielu lat - i mimo tego, że przez ostatnie kilka wyborów ani razu nie doszli w jakikolwiek sposób do władzy, będę na nich głosował, bo nie kieruję się tym co mówią w TV, co piszą w gazetach, tylko kieruję się konsekwencją.

Miłych wyborów.

4 komentarze:

  1. ja też zagłosuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. MAM NADZIEJE ŻE TAKICH LUDZI JAK TY JEST WIĘCEJ:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla tych co nie znaleźli - obwodowe komisje wyborcze są czynne od 6.00 do 20.00. O ile wiedziałem że do 20, to nijak nie mogłem znaleźć informacji od której godziny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Swoją drogą, zauważyłem że z mediów wynika że praktycznie istnieje tylko dwóch kandydatów - Jarek i Bronek. Doskonale świadczy o tym fakt:

    [Ang] na kogo głosujesz
    [Ang] komorowski czy kaczyński
    [siddiv] widzę ze media ci mózg przeżarły i myślisz ze jest 2 kandydatów

    Źródło: http://pr0n.pl/30846

    OdpowiedzUsuń