12 grudnia 2011

Przekręt na Allegro

Niebawem Święta Bożego Narodzenia. Znacie mnie, wiec wiecie jakie mam do tego podejście. Opisałem to w Szcześliwego Komercyjnego Narodzenia! dość dokładnie. W każdym razie, w niedzielę, na zakupach tragedii nie było. Oprócz fantastycznej kobiety, która swoim własnym ciałem broniła miejsca parkingowego dla męża (bez kitu - samochód na nią jechał, a ona niczym Superman, dłonią go zatrzymała...) i emerytki jeżdżącej po sklepie wózkiem niczym Kubica na rajdzie (tym ostatnim), to był spokój.



Wieczorem jednak przyuważyłem akcję Allegro i TVN, „kupmisia” , w którym to za 50zł kupuje się pluszaka, a z którego pieniążki idą na poczet fundacji TVN. Wszystko ładnie pięknie, ale...



No właśnie. Akcja sama w sobie - fajna. Nawet kupiliśmy jednego pluszaka. Ale dla tych co nie wiedzą, a chcą skorzystać i są naiwni - wpiszą w wyszukiwarce Allegro ‚miś TVN’ i co znajdą? A no właśnie - misie. Ale misie z zeszłych lat, sprzedawane przez zwykłe osoby. Często znacznie powyżej 50zł. I je kupują, sądząc, że wspierają akcję. Gówno! Nie wspierają akcji w żaden sposób!



Jedyna słuszna jest pod adresem http://kupmisia.allegro.pl i tam należy kupować takie misiaki.



Prośba do Was, Kochani, o obserwowanie tego i zgłaszanie obsłudze Allegro takich naciągaczy. Szkoda by było, aby pieniądze, zamiast być przeznaczone na Fundację (nawet jeżeli jest to pralnia brudnych pieniędzy czy metoda ucieczki od podatku), trafią w prywatne kieszenie.



Działajcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz